Mart 23, 2009

desenlerim


merhabalar...
bi gün gelicek benim blogum olacak ve ben ilk ne yazsam diye boşboş ekrana bakıcam.hala da bakıyorum))
bi süredir bişiler yapma gayretindeyim.yapıyorumda aslında.ama hep paylaşımım eksik gibi geliyo hayatla.
yaptıklarımı,zevklerimi,hobilerimi,beğenilerimi paylaşmak istiyorum beni tanıyan,tanımayan sizlerle.

ben naifliği seviyorum bu hayatta.herşeyin,herkesin özel olmasını istiyorum.bu yüzden tasarımlarımı bir tek yapıyorum.sahibi olanı özel hissettirsin,sahibinin tek aşkı olsun diye...

neler,neler yapıyorum,resimler çiziyor,hayal dünyaları yaratıyorum.bazen galakside dolaşıyorum,bazen ortancalar arasında...çiziyorum,boyuyorum,işliyorum,dikiyorum,... canım nasıl isterse,gözüm neyi güzel görürse onu resmediyorum.
ve artık paylaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder